InfrastrukturaMiesięcznik

wtorek, 13 luty 2018 10:11

Beton wałowany, kiedyś i dziś

Początki betonu wałowanego sięgają lat 30. minionego wieku, kiedy podczas wykonywania nawierzchni betonowych w Szwecji zastosowano wałowanie. Technologia RCC szybko zdobyła popularność w Ameryce Północnej. Kanada i Stany Zjednoczone korzystają z dróg wykonanych z betonu wałowanego już od lat 70. W Europie Zachodniej stał się on popularny w latach 80. W Polsce pierwsze tego typu drogi powstały 9 lat temu w Miastku, w woj. pomorskim.

piątek, 08 wrzesień 2017 08:29

Kontakt

Organizator

Inframedia Anna Krawczyk

ul. Balonowa 21/3, 02-635 Warszawa

Dodatkowe informacje:

Katarzyna Krupa

T. 531 531 579

E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

piątek, 08 wrzesień 2017 08:29

Warunki uczestnictwa 20.10.2017

Udział w seminarium jest bezpłatny.

Do wzięcia udziału w seminarium zapraszamy przedstawicieli: GDDKiA wraz z Wydziałami Technologii, zarządów dróg wojewódzkich, firm wykonawczych oraz firm nadzorujących inwestycje.

Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja online do 6 pażdziernika brZarejestruj się tutaj.

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch, certyfikat uczestnictwa.

Rezygnacja z udziału w seminarium jest możliwa do 1.10.2017 r. po przesłaniu jej na piśmie.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Krzysztof BłażejowskiDr inż. Krzysztof Błażejowski – inżynier budownictwa drogowego z 20-letnim doświadczeniem. Od początku zajmuje się technologią nawierzchni drogowych. Specjalizuje się w mieszankach mineralno-asfaltowych oraz diagnostyce zniszczonych nawierzchni. Jest współautorem opracowanej w 1997 r. metody wizualnej oceny stanu nawierzchni BIKB-IBDM.
Jest autorem ponad 50 publikacji z dziedziny techniki drogowej oraz 7 książek (w tym wydanej w 2010 r. w USA na temat mieszanki SMA).
Zasiada w dwóch komitetach technicznych Polskiego Komitetu Normalizacyjnego: ds. asfaltów i ds. materiałów do budowy dróg. Jest rzeczoznawcą SITK w dziedzinie nawierzchni drogowych i lotniskowych.
Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dotyczące technologii nawierzchni, a także występuje na seminariach i konferencjach.
Zdjęcie: B.Skrzyński Art-Zoom

 

 

Marek Krajewski nowe grey

Marek Krajewski – absolwent wydziału ekonomii Wyższej Szkoły Zarządzania – The
Polish Open University – Thames Valley University (BBA) oraz Wyższej Szkoły Zarządzania – The Polish Open University – Oxford (MBA).
Od 1995 roku związany z branżą kruszyw. Do czerwca tego roku zajmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju kruszyw w Lafarge Kruszywa i Beton. Obecnie jest prezesem zarządu Instytutu Badawczego Materiałów Budowlanych Sp. z o.o. Przewodniczący Komisji ds. Jakości przy Polskim Związku Producentów Kruszyw, członek Komitetu 108 w Polskim Komitecie Normalizacyjnym.
Zasiadał w zespołach przygotowujących dokumenty techniczne – Wymagania Techniczne (WT – 1, WT – 2, WT – 4, WT – 5).
Zdjęcie: IBMB

 

 

 

Robert SiwikRobert Siwik – przewodniczący komisji ds. zamówień publicznych Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej, członek zarządu Polsko-Austriackiego Stowarzyszenia Prawników
Posiada prawie 10-letnie doświadczenie zawodowe w doradztwie prawnym z zakresu prawa zamówień publicznych, przygotowania i realizacji złożonych projektów infrastrukturalnych, inwestycyjno-budowlanych oraz arbitrażu. Doradzał na wszystkich etapach postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym w szczególności w zakresie postępowań odwoławczych przed KIO, m.in. w największych krajowych przetargach z branży infrastrukturalnej, energetycznej, kolejowej, medycznej oraz transportu publicznego. Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z polskimi biurami międzynarodowych oraz krajowych kancelarii prawnych oraz przez prawie 3 lata pełniąc funkcję Sekretarza Sądu Polubownego przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Członek niemieckiej organizacji arbitrażowej German Institution of Arbitration oraz arbiter (m.in. w sporach przy Sądzie Polubownym przy Związku Banków Polskich). Wykładowca prawa zamówień publicznych z dziedziny procesu inwestycyjno-budowlanego na studiach podyplomowych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Autor ponad 60 publikacji naukowych z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, handlowego oraz arbitrażu, w tym współautor komentarza do „Kodeksu spółek handlowych” wydawnictwa C.H. Beck w serii Duże Komentarze Becka, Warszawa 2014. Prelegent na licznych polskich i zagranicznych konferencjach naukowych, seminariach i warsztatach z zakresu prawa zamówień publicznych. We wrześniu 2013 r. został uznany za wschodzącą gwiazdę prawa w prestiżowym rankingu „Dziennika Gazety Prawnej” „Rising Stars – Prawnicy Lidera Jutra”, gdzie doceniono m.in. jego doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych oraz arbitrażu.
Zdjęcie: Zbiory własne R. Siwika

 

 

piątek, 08 wrzesień 2017 08:29

Galeria 20.10.2017

piątek, 08 wrzesień 2017 08:29

Program 20.10.2017

9.00–10.00 Rejestracja uczestników, bufet powitalny
10.00–10.10 Przywitanie gości – moderator Anna Krawczyk
  Otwarcie seminarium – Krzysztof Kondraciuk, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
I Blok „Wprowadzenie – Inwestycje dotyczące infrastruktury drogowej na Dolnym Śląsku”
10.10–10.25 „Plany inwestycyjne wrocławskiego oddziału GDDKiA” – Lidia Markowska, dyrektor GDDKiA Oddział we Wrocławiu
10.25–10.40 „Plany inwestycyjne Województwa Dolnośląskiego w odniesieniu do dróg i mostów realizowane przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu” – Leszek Loch, dyrektor, Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
Blok II Prawne aspekty wprowadzania innowacji
10.40–11.20 „Jakość w pozacenowych kryteriach wyboru ofert i wprowadzanie innowacji (dialog techniczny, oferty alternatywne)” – Łukasz Mackiewicz, Kancelaria Radcy Prawnego
11.20–11.50 Przerwa kawowa
III Blok „Praktyczne aspekty wprowadzania innowacji”
11.50–12.20 „Wdrożenie nowych technologii w realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Śląskiego” – Lesław Dworzyński, kierownik Projektów Unijnych, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
12.20–13.00 „Przygotowanie dokumentów kontraktowych z udziałem asfaltów wysokomodyfikowanych” – Marek Krajewski, prezes zarządu Instytutu Badawczego Materiałów Budowlanych Sp. z o.o., Przewodniczący KT 108 przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
13.00–13.30 „Poprawa właściwości użytkowych warstw nawierzchni dzięki zastosowaniu asfaltów wysokomodyfikowanych” – dr inż. Krzysztof Błażejowski, dyrektor ds. Badań i Rozwoju, ORLEN Asfalt
13.30–14.00 „Rozwój lepiszczy wysokomodyfikowanych – światowe trendy” – Marek Kowalczyk, Kraton
14.00–14.15 Dyskusja i zakończenie seminarium
14.15–15.15 Lunch
   
  Organizator zastrzega możliwość wprowadzania zmian w programie.
piątek, 08 wrzesień 2017 08:29

Organizator, Partner Strategiczny i Patroni

Organizacja

Partner Strategiczny seminarium

 

logo inframedia Orlen Asfalt    
Inframedia Anna Krawczyk

Orlen Asfalt

   

Patronat honorowy

 gddkia      
Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad  
Organizatorzy
Herb powiat radomski Krajowa Rada Zarządów Dróg Powiatowych

Powiatowy
Zarząd
Dróg
Publicznych w Radomiu

logo inframedia
Starosta
Radomski
Krajowa Rada
Zarządów Dróg Powiatowych
  Wydawnictwo Inframedia

Partnerzy merytoryczni:

Patronat honorowy:

LogotypMIBpion

 

 

 

Partner Główny:

lafarge holcim

Parterzy:

PrOWERk uklad pionowy strassmayr

 

Patroni medialni:

Infrastruktura logo Autostrady logo czarne POlskie drogi viaexpert logo
Dwyumiesięcznik "Infrastruktura: Ludzie Innowacje Technologie" Magazyn "Autostrady" Miesięcznik "Polskie Drogi" Portal Budownictwa Komunikacyjnego "ViaExpert"
poniedziałek, 13 luty 2017 14:30

Oferta promocji

Zapraszamy Państwa do promocji firmy i produktów podczas XVIII Ogólnopolskiego Kongresu Zarządców Dróg Powiatowych. Każdego roku w wydarzeniu uczestniczy ponad 200 zarządców samorządowych. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi formami promocji (do podanych cen należy doliczyć 23% VAT).

Pakiety dla Partnerów:

Tytuł Partnera Strategicznego przyznawany tylko jednej firmie i poniższy zakres świadczeń w ramach Pakietu Diamentowego:

  • Przyznanie tytułu Partnera Strategicznego
  • Ekspozycja logo firmy na materiałach informacyjnych (zaproszeniach, identyfikatorach) i na stronie internetowej z podlinkowaniem do strony
  • Merytoryczne wystąpienie 45-minutowe (lub dwa wystąpienia: 30 i 15-minutowe)
  • Stoisko na sali konferencyjnej o powierzchni 15 m2 (możliwość dokupienia dodatkowej przestrzeni w cenie 350 zł m2)
  • Dołożenie materiałów informacyjnych firmy do teczek uczestników
  • Ekspozycja 3 roll-upów – dwa na sali konferencyjnej, jeden w przestrzeni Centrum Kongresowego
  • Bezpłatny udział dla trzech osób w pokojach jednoosobowych w Hotelu Prymus (organizator zapewnia dowóz autokarami 31.05 i 1.06)

Cena 25000 zł

Tytuł Partnera Głównego przyznawany tylko trzem firmom z Pakietem Złotym:

  • Przyznanie tytułu Partnera Głównego
  • Ekspozycja logo firmy na materiałach informacyjnych (zaproszeniach, identyfikatorach) i na stronie internetowej z podlinkowaniem do strony
  • Merytoryczne wystąpienie 30-minutowe
  • Stoisko na Sali konferencyjnej o powierzchni 10 m2 (możliwość dokupienia dodatkowej przestrzeni w cenie 350 zł m2)
  • Dołożenie materiałów informacyjnych firmy do teczek uczestników
  • Ekspozycja 2 roll-upów – jeden na sali konferencyjnej, jeden w przestrzeni Centrum Kongresowego
  • Bezpłatny udział dla dwóch osób w pokojach jednoosobowych w Hotelu Prymus (organizator zapewnia dowóz autokarami 31.05 i 1.06)

Cena: 17000 zł

Tytuł Partnera przyznawanego tylko trzem firmom z Pakietem Srebrnym:

  • Przyznanie tytułu Partnera
  • Ekspozycja logo firmy na materiałach informacyjnych (zaproszeniach, identyfikatorach) i na stronie internetowej z podlinkowaniem do strony
  • Merytoryczne wystąpienie 15-minutowe
  • Stoisko na sali konferencyjnej o powierzchni 8 m2 (możliwość dokupienia dodatkowej przestrzeni w cenie 350 zł m2)
  • Ekspozycja 2 roll-upów – jeden na Sali konferencyjnej, jeden w przestrzeni Centrum Kongresowego
  • Bezpłatny udział dla jednej osoby w pokoju jednoosobowym w Hotelu Prymus (organizator zapewnia dowóz autokarami w dniu 31.05 i 1.06)

Cena: 12000 zł

Wynajem powierzchni wystawienniczej

  • 1. Wynajem powierzchni w sali konferencyjnejprzy zgłoszeniu i zapłacie do 10.05 – 450 zł/m2 (minimalna wielkość stoiska – 5 m2, standardowe wyposażenie – stolik i dwa krzesła, dostęp do prądu)
  • 2. Wynajem powierzchni w Pawilonie przed salą konferencyjną – przy zgłoszeniu i zapłacie do 28.04 – 350 zł/m2 (minimalna wielkość stoiska – 5 m2, standardowe wyposażenie – stolik i dwa krzesła, dostęp do prądu)   WYPRZEDANE!
  • 3. Wynajem powierzchni na zewnątrzprzy zgłoszeniu i zapłacie do 10.05 – 300 zł/m2 (minimalna wielkość stoiska – 10 m2, standardowe wyposażenie – stolik i dwa krzesła, dostęp do prądu)

Tutaj link do zdjęć i filmów przedstawiających powierzchnie wystawiennicze.

Oferta promocyjna (liczba pakietów ograniczona):

  • 4a. Dołożenie materiałów do teczek uczestników – 900 zł/ kompl.
  • 4b. Wystawienie roll-upa w Sali Konferencyjnej – 400 zł/szt. (max. 5 sztuk)
  • 4c. Wystawienie roll-upa w przestrzeni Centrum Konferencyjnego – 300 zł/szt. (max. 5 sztuk)

Publikacja w specjalnym wydaniu dwumiesięcznika "Infrastruktura: Ludzie Innowacje Technologie", kolportowanym na: XVIII Ogólnopolskim Kongresie ZDP, targach Autostrada-Polska, X Polskim Kongresie ITS

  • 5a. Strona artykułu merytorycznego lub pół strony reklamy  – 2900 zł
  • 5b. Dwie strony artykułu merytorycznego – 3900 zł
  • 5c. Strona reklamy – 4500 zł
  • 5d. Dwie strony artykułu merytorycznego i jedna strona reklamy – 4900 zł

Uczestnictwo:

  • 6a. Udział dla jednej osoby w pokoju jednoosobowym 1599 zł (Hotel Prymus lub E7)
  • 6b. Udział dla jednej osoby w pokoju dwuosobowym 1399 zł (Hotel Prymus lub E7)
  • 6c. Udział dla jednej osoby bez noclegów 1199 zł

pdfZamówienie336.98 KB

Wypełnione zamówienie proszę zapisać na dysku komputera a następnie przesłać jako załącznik na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Na podstawie zamówienia prześlemy dla Państwa zlecenie wykonania usługi.

pdfRegulamin stoisk wystawienniczych43.23 KB

Chętnie przygotujemy dla Państwa pakiety indywidualne.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Katarzyna Krupa

T. 531 531 579

E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona 1 z 17

Logowanie