piątek, 10 maj 2019 08:19

Regulamin wydarzenia

Napisane przez

Regulamin uczestnictwa w konferencjach, warsztatach, szkoleniach organizowanych przez Inframedia Anna Krawczyk

  1. Organizatorem seminarium: „Jakość, technologia i finanse na drogach samorządowych” jest Inframedia Anna Krawczyk z siedzibą w Warszawie (02-673), ul. Konstruktorska 10c/25, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 524-26-78-35, REGON 140517393 („Organizator”).
  2. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne, z zastrzeżeniem, że dany podmiot może zgłosić do udziału w Wydarzeniu maksymalnie dwie (2) osoby.
  3. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego („Zgłoszenie”) jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem przez podmiot wskazany w Zgłoszeniu jako podmiot zgłaszający umowy, której przedmiotem jest świadczenie przez Organizatora usługi szkoleniowej.
  4. Organizator zastrzega iż ilość miejsc jest ograniczona, a o uczestnictwie w Wydarzeniu decyduje kolejność Zgłoszeń oraz spójność profilu działalności podmiotu zgłaszającego osoby do udziału w Wydarzeniu z grupą docelową dla której dedykowane jest Wydarzenie. Ostateczną decyzję co do kwalifikacji danej osoby do udziału w Wydarzeniu podejmuje we własnym zakresie Organizator.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Zgłoszenia w przypadku gdy dokonywane jest przez podmioty działające w rynku w sektorach, w których prowadzą podmioty będące partnerami Wydarzenia, wskazane na stronie internetowej wydarzenia działającej pod adresem domenowym: http://www.inframedia.pl/index.php?option=com_rseventspro&view=rseventspro&layout=show&id=88&Itemid=552&lang=pl
  6. Organizator informuje podmioty składające Zgłoszenie o kwalifikacji do udziału w Wydarzeniu.
  7. Biorąc pod uwagę fakt, że Zgłoszenie dokonywane może być przez osobę fizyczną działającą w imieniu i na rzecz innych osób, osoba zgłaszająca zobowiązana jest w trakcie dokonywania Zgłoszenia do potwierdzenia stosownego upoważnienia. W przeciwnym wypadku Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia Zgłoszenia.
  8. Osoba dokonująca Zgłoszenia ponosi odpowiedzialność za oświadczenia składane w trakcie realizacji procedury Zgłoszenia. Szczegółowe warunki Zgłoszenia, sposób postępowania w trakcie i po dokonaniu Zgłoszenia oraz zakres wymaganych oświadczeń osoby zgłaszającej oraz osób zgłaszanych Organizator określa w interaktywnym formularzu Zgłoszenia zamieszczonym na Stronie Wydarzenia.
  9. O rezygnacji z udziału w Wydarzeniu należy poinformować Organizatora przesyłając taką informację na adres poczty elektronicznej Organizatora: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  10. Organizator dopuszcza by zamiast zgłoszonej osoby wskazanej w Zgłoszeniu w Wydarzeniu wzięła udział inna osoba wskazana przez podmiot zgłaszający. O zmianie podmiot zgłaszający informuje Organizatora przesyłając stosowną informację na adres poczty elektronicznej Organizatora: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. nie później niż dwa dni od rozpoczęcia Wydarzenia.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian programu Wydarzenia w szczególności polegającej na zmianie godziny danego wystąpienia, zmianie prowadzącego lub zmiany lokalizacji Wydarzenia, jak również do odwołania Wydarzenia.
  12. Wszystkie materiały przekazane uczestnikowi w związku z Wydarzeniem („Materiały”) stanowią własność Organizatora (lub podmiotów współpracujących z Organizatorem) i w związku z tym przeznaczone są wyłącznie do użytku osobistego uczestnika Wydarzenia.
  13. Zabronione jest zwielokrotnianie Materiałów, wprowadzanie ich do obrotu, rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób, użyczanie, wyświetlania, publiczne udostępnianie Materiałów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym oraz jakiekolwiek inne wykorzystanie sprzeczne z calem lub zakresem wskazanym w ust. 12 powyżej.
  14. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Organizator może utrwalać przebieg Wydarzenia - w celu informacyjnym - za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz. Organizator może zamieści utrwalone nagranie w wybranym przez siebie medium z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa dotyczących ochrony dóbr osobistych, w tym danych osobowych.
  15. Administratorem danych osobowych jest Organizator. Szczegółowe dane Organizatora: Inframedia Anna Krawczyk, ul. Konstruktorska 10c/25, 02-673 Warszawa, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Organizator posiada powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Konstruktorska 10c/25, 02-673 Warszawa , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), na potrzeby realizacji Wydarzenia.
  16. Dane przetwarzane będą w celu wzięcia udziału w Wydarzeniu, dokonania niezbędnych rozliczeń, archiwizacji, rozpatrzenia reklamacji w przypadku jej złożenia, bądź ewentualnego dochodzenia roszczeń, jak też marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług prowadzonego w formie tradycyjnej, co nie wymaga zgody.
  17. Za odrębnie wyrażonymi zgodami dane osobowe mogą być przetwarzane w celach z nich wynikających. Jeśli to będzie konieczne do wykonywania usług, dane osobowe uczestników Wydarzenia będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) pracownikom lub współpracownikom Organizatora na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym Organizator zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, urzędom skarbowym. Dane osobowe uczestników Wydarzenia przetwarzane będą do zakończenia Wydarzenia, w celach marketingowych - do momentu cofnięcia zgody, dla celów rozliczeniowych– zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej oferty produktów i usług Organizatora. Uczestnik Wydarzenia posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody (w przypadku jej wyrażenia) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w zakresie wskazanym w trakcie procedury rejestracji na Wydarzenie jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w Wydarzeniu.
  18. Organizator zastrzega, że w trakcie dokonywania Zgłoszenia osoba zgłaszająca może zostać poproszona o wyrażenie odrębnych zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych własnych produktów lub usług Organizatora (w formie komunikacji elektronicznej lub telefonicznej), jak również o wyrażenie zgody na udostępnienie danych osobowych zaufanym partnerom Organizatora, z którymi Organizator współpracuje, w celach marketingowych dotyczących produktów lub usług tych partnerów (w formie komunikacji elektronicznej lub telefonicznej). Powyższa zgoda obejmować będzie wyłącznie partnerów Organizatora współpracujących z Organizatorem w zakresie danego Wydarzenia, z którymi Organizator do dnia rozpoczęcia Wydarzenia zawrze umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. Lista partnerów, których dotyczy ewentualna zgoda na przetwarzanie danych osobowych zamieszczona jest i aktualizowana do dnia rozpoczęcia Wydarzenia na Stronie Wydarzenia. Na żądanie osoby, która wyrazi zgodę, o której mowa powyżej, Organizator przekaże pisemną informację wskazującą zaufanych partnerów których dotyczy wyrażona zgoda.
  19. W przypadku udzielenia zgody, osobie której dane dotyczą przysługuje prawo do jej cofnięcia w każdym czasie. O wycofaniu udzielonej zgody osoba której dane dotyczą informuje Organizatora przesyłając stosowną informację na adres poczty elektronicznej Organizatora: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku gdy udzielona zgoda wycofywana jest po dacie zakończenia Wydarzenia, osoba której dane dotyczą wskazuje Wydarzenie przy okazji którego zgoda (zgody) zostały udzielone. Powyższe umożliwi Organizatorowi podjęcie czynności zgodnie z zakresem żądania.
  20. Niniejszy regulamin obowiązuje od chwili jego opublikowania na Stronie Wydarzenia. Organizator zastrzega sobie prawo do jego zmiany, z zastrzeżeniem że dokonane zmiany obowiązują od chwili ich przekazania do publicznej wiadomości.
  21. Organizator zastrzega sobie prawo do akceptacji zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie potwierdzenia rejestracji na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adresem e-mail.
  22. Udział w konferencji będzie możliwy wyłącznie po potwierdzeniu przez Organizatora przyjęcia zgłoszenia.
  23. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
  24. Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli takich instytucji jak: banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy świadczące usługi finansowe oraz IT, firmy doradcze, consultingowe, kancelarie prawne, uczelnie, zgłoszenia osób prywatnych.
poniedziałek, 06 maj 2019 18:21

Organizatorzy, Partnerzy i Patroni

Napisane przez

Organizacja

Partnerzy seminarium

 

logo inframedia lafarge holcim LHE   
Inframedia Anna Krawczyk

LafergeHolcim

LHEngineering  

Patronat honorowy

 Herb Powiatu Wejherowskiego  puck  SPC logotyp CMYK 02  

Powiat Wejherowski

Powiat Pucki Stowarzyszenie Producentów Cementu
 

krzdp

Krajowa Rada Zarządów Dróg Powiatowych

       
poniedziałek, 06 maj 2019 18:21

Program

Napisane przez
8.30–9.00 Rejestracja uczestników, bufet powitalny
9.00–9.20    
Uroczyste otwarcie seminarium – Jacek Thiel, wicestarosta Wejherowski, Jarosław Białk, Starosta Pucki
9.20–9.40 Prezentacja Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego – Robert Lorbiecki, dyrektor
9.40–10.00 Partnerstwo publiczno-prywatne w realizacji inwestycji na drogach samorządowych – Tomasz Korczyński, współkierujący praktyką partnerstwa publiczno-prywatnego w kancelarii Dentons
10.00–10.30 Optymalny jakościowo i ekonomicznie dobór materiałów budowlanych – Łukasz Marcinkiewicz, dyrektor zarządzający LH Engineering, dr. inż. Tomasz Rudnicki, kierownik Zespołu ds. Jakości/ Główny Technolog LafargeHolcim
10.30–11.00 Planowanie i nadzór nad realizacją inwestycji  – Marek Krajewski, prezes zarządu Instytutu Badawczego Materiałów Budowlanych
11.00–11.30 Przerwa kawowa
11.30–12.00 Stabilizacja podłoża – diagnostyka i dobór technologii – Przemysław Stałowski, doradca Techniczny Segmentu Infrastruktura LafargeHolcim
12.00–12.30 Realizacje w technologii betonowej na drogach samorządowych – Zbigniew Pilch, Stowarzyszenie Producentów Cementu
12.30–13.00 Tajniki technologii betonowej – Jarosław Rokita, Kierownik Projektów, LafargeHolcim
13.30–14.00 Dyskusja i zakończenie seminarium
14.00 Lunch w restauracji Trzy Korony

 

Organizatorzy zastrzegają możliwość zmiany w programie

 

poniedziałek, 06 maj 2019 18:18

Warunki uczestnictwa

Napisane przez

Udział w seminarium jest bezpłatny.

Do wzięcia udziału w seminarium zapraszamy przedstawicieli inwestorów samorządowych: zarządy dróg powiatowych, gminy, miasta oraz przedstawicieli Lasów Państwowych

Warunkiem uczestnictwa jest akceptacja regulaminu i rejestracja on-line do 23 maja brZarejestruj się tutaj.

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch, certyfikaty uczestnictwa.

Rezygnacja z udziału w seminarium jest możliwa do 24. maja br. po przesłaniu jej na piśmie.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

poniedziałek, 06 maj 2019 18:18

Prelegenci

Napisane przez

Tomasz Korczynski greyTomasz Korczyński – managing counsel, adwokat, współkieruje praktyką partnerstwa publiczno-prywatnego w warszawskim biurze Dentons. Jest także członkiem zespołu Energetyki i Zasobów Naturalnych.
Ma wieloletnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz podmiotów polskich i zagranicznych. Uznawany jest za jednego z czołowych ekspertów-praktyków PPP w Polsce. Skutecznie doradzał przy realizacji projektów infrastrukturalnych, zarówno stronie publicznej, jak i prywatnej.
Tomasz jest doradcą prawnym w Fundacji Centrum PPP oraz zasiada w Radzie International Project Finance Association (IPFA) w Polsce. Był ekspertem Komisji Sejmowej „Przyjazne Państwo” ds. związanych z nowelizacją ustawy o PPP.
Jest prelegentem w Polsce i za granicą na konferencjach oraz szkoleniach poświęconych tematyce PPP, jak również wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej, gdzie od siedmiu lat prowadzi zajęcia z tej dziedziny.
Ponadto, Tomasz Korczyński zasiada w gronie władz Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie
Zdjęcie: Archiwum TK

 

  Marek Krajewski 2018 greyMarek Krajewski – absolwent wydziału ekonomii Wyższej Szkoły Zarządzania – The Polish Open University – Thames Valley University (BBA) oraz Wyższej Szkoły Zarządzania – The Polish Open University – Oxford (MBA).
Od 1995 roku związany z branżą kruszyw. Do czerwca tego roku zajmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju kruszyw w Lafarge Kruszywa i Beton. Obecnie jest prezesem zarządu Instytutu Badawczego Materiałów Budowlanych Sp. z o.o. Przewodniczący Komisji ds. Jakości przy Polskim Związku Producentów Kruszyw, członek Komitetu 108 w Polskim Komitecie Normalizacyjnym.
Zasiadał w zespołach przygotowujących dokumenty techniczne – Wymagania Techniczne (WT – 1, WT – 2, WT – 4, WT – 5).
Zdjęcie: IBMB

 

 

 

 

  Lukasz MarcinkiewiczŁukasz Marcinkiewicz – inżynier budownictwa ze specjalnością budowa i eksploatacja autostrad. Absolwent Politechniki Poznańskiej. Projektant drogowy z uprawnieniami i 10-letnim doświadczeniem przy realizacji największych projektów drogowych w Polsce. Pracował zarówno w roli projektanta, jak i kierownika projektów. W tym okresie uczestnik wielu konferencji poświęconych infrastrukturze i otoczeniu biznesowemu. Od dwóch lat odpowiedzialny za rozwój technologii i usług dedykowanych szeroko pojętemu budownictwu infrastrukturalnemu w firmie LafargeHolcim. Prowadzi usługi doradztwa i projektowania drogowego, wprowadza nowe produkty i rozwiązania dla infrastruktury, zajmuje się promocją zrównoważonego budownictwa, udziela wsparcia kluczowym inwestycjom infrastrukturalnym.
Zdjęcie: Jacek Bojarski

 

 

 

 Jaroslaw RokitaJarosław Rokita – doradca techniczny w segmencie Infrastruktura w LafargeHolcim w Polsce. Od ośmiu lat związany z wykonawstwem oraz technologią robót drogowych, w szczególności w zakresie konstrukcji nawierzchni drogowych. Uczestniczył w realizacji dużych zadań infrastrukturalnych w Polsce m.in. autostradowych i lotniskowych. W LafargeHolcim odpowiedzialny za wsparcie technologiczne klientów infrastrukturalnych, również w zakresie stosowania kruszyw w budownictwie komunikacyjnym, ulepszania i stabilizowania podłoża spoiwami hydraulicznymi.
Zdjęcie: Archiwum JR

 

 

 

 

 Tomasz RudnickiDr inż. Tomasz Rudnicki – absolwent Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Szczecińskiej o specjalności Drogi, Ulice i Lotniska (1998). Od roku 2005 dr nauk technicznych w zakresie budownictwa drogowego (doktoryzował się na Politechnice Szczecińskiej, na Wydziale Budownictwa i Architektury). Od 1998 roku zatrudniony na stanowisku asystenta w Zakładzie Dróg i Lotnisk Politechniki Szczecińskiej, a od roku 2005 na stanowisku adiunkta w Politechnice Szczecińskiej. Od 2011 roku zatrudniony jako adiunkt w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie.
Od 2002 roku związany z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA). W 2008 roku został zastępcą generalnego dyrektora GDDKiA. Od kwietnia 2015 do grudnia 2015 roku pełnił obowiązki generalnego dyrektora GDDKiA.
Jest absolwentem Zarządzania i Finansowania Infrastruktury Drogowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz MBA (Master of Business Administration) – Szkoły Biznesu – studiów podyplomowych Politechniki Warszawskiej.
Członek sekcji Inżynierii Komunikacyjnej i sekcji Inżynierii Przedsięwzięć Budowlanych Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej oraz Polskiej Akademii Nauk.
Posiada szeroką wiedzę z zakresu technologii budowy dróg, budowania organizacji oraz zarządzania i utrzymania infrastruktury drogowej. Przez ostatnie osiem lat kierował programem budowy dróg krajowych i nadzorował jego realizację (wartość programu to ponad 110 mld zł) w zakresie etapu przygotowania, postępowań przetargowych, nadzoru nad procesem budowy i zmian technologii, a także tworzył system nadzoru nad jakością nowo budowanych dróg i zajmował się diagnostyką istniejących dróg.
Dr inż. Tomasz Rudnicki jest współautorem książki pt. Budownictwo ogólne, tomu 1: Materiały i wyroby budowlane; napisał rozdział 11 pracy zbiorowej pod kierunkiem prof. dr. hab. inż. Bogusława Stefańczyka zatytułowanej Tworzywa sztuczne i malarskie materiały budowlane (Wydawnictwo Arkady, Warszawa 2005) r. oraz jest współautorem książki Betony ultrawysokowartościowe, a także pracy zbiorowej pod kierunkiem prof. dr. hab. inż. Józefa Jasiczaka, rozdziału 4: Zasady projektowania betonów wysokowartościowych (Polski Cement, Kraków 2008). Jest autorem kilkunastu artykułów w czasopismach technicznych oraz w materiałach konferencyjnych krajowych i zagranicznych konferencji naukowych oraz referatów naukowych.
Zdjęcie: Archiwum TR

 

Na sieć drogową w Polsce składa się ponad 420 tys. km dróg różnego typu, o zróżnicowanym stanie technicznym i znaczeniu dla gospodarki. Sieć ta dynamicznie się rozwija. Zmienia się również filozofia zarządzania nią. Nowoczesna droga musi być nowocześnie zarządzana. W praktyce Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad – zarządcy dróg krajowych – stosuje się trzy podstawowe modele zarządzania utrzymaniem dróg: model tradycyjny, oparty na zleceniach zewnętrznych, oraz dwa modele wskaźnikowe, oparte na ocenie spełnienia standardu, zwane kontraktami typu „utrzymaj standard”. Pierwszy z nich – model klasyczny – został wprowadzony w roku 2010 na kilkudziesięciokilometrowym odcinku drogi ekspresowej S3, drugi – opracowany przez gdański oddział GDDKiA – obejmuje swym zasięgiem całe województwo pomorskie.

Logowanie